Tevreden over digitale seizoensstart

21 september 2018

Het belangrijkste aspect van het digitale lesmateriaal is dat leerlingen het op tijd en zonder problemen kunnen gebruiken. Afgaande op de cijfers lijkt de focus die we hebben gelegd op een goede digitale levering te hebben geholpen. Met een leverpercentage van 99,6% zijn eigenlijk alle gangbare licenties geleverd. Alleen enkele uitzonderingen blijken nog niet beschikbaar.

De meeste scholen hebben inmiddels ook de pre-match uitgevoerd, waardoor leerlingen hun digitale lesmateriaal daadwerkelijk kunnen activeren en gebruiken. Scholen met lage prematchwaarden worden benaderd om de oorzaak te achterhalen. Onze supportafdeling biedt hiervoor o.a. teamviewer-sessies aan om te helpen met het koppelen van leerlingen.

Ketenbreed zien we een toename van ruim 45% van het aantal authenticaties ten opzichte van de zelfde tijd vorig jaar, hetgeen laat zien het digitale lesmateriaal ook daadwerkelijk meer wordt gebruikt. Onze supportafdelingen hebben in de afgelopen week gemiddeld ruim 98% van de calls binnen een dag opgelost, 83% van de vragen kon zelfs direct worden beantwoord.

Natuurlijk zijn we continu bezig met verbeteringen en voor komend jaar hopen we de gebruiksvriendelijkheid van inloggen, activatie en gebruik nog verder te vergroten. Mocht u nog vragen hebben kunt u uiteraard contact opnemen met uw vaste contactpersoon.