Binnen VanDijk zijn er diverse afdelingen die zich bezighouden met de ondersteuning van de klant: de klantenservice voor leerlingen en ouders, customer sales (relatiebeheerders) en DigiOps (Digitale Helpdesk).

Klantenservice

De klantenservice streeft ernaar dat we 90% van de telefoontjes binnen een minuut kunnen beantwoorden. De klantenservice van VanDijk meet dit dagelijks. Wij kunnen per dag en per school zien hoe vaak er gebeld is en waarover. Daarnaast meten wij gedurende het hele proces de klanttevredenheid. Het voordeel hiervan is dat we zo kunnen monitoren of we de gestelde doelen ook halen en u ook specifiek kunnen informeren indien gewenst. De mail wordt in 90% van de gevallen binnen 1 werkdag beantwoord en 100% binnen 2 werkdagen. De vragen die we via de chat op de website binnen krijgen beantwoorden we in 70% van de gevallen in 30 seconden.

Docentenlijn

Speciaal voor onze docenten hebben we momenteel een docentenlijn operationeel, een nummer dat een docent direct kan bellen op het moment dat het digitaal lesmateriaal in de klas niet werkt. De docentenhulplijn is er alleen voor de docent. Met dit nummer komt de docent met hoge prioriteit terecht bij de medewerker leerlingservice. Gaat het om meer dan twee leerlingen? Dan zal de docent direct worden doorverbonden met DigiOps, zodat de hele klas zo snel mogelijk aan het werk kan met het digitale lesmateriaal.

Customer sales

De afdeling Customer Sales onderhoudt de contacten met de scholen. Iedere school heeft een vast contactpersoon en de school mag binnen 24 uur een passende reactie van ons verwachten.

Wilt u weten wat u zelf kunt doen? Kijk dan in onze handleidingen. Heeft u nog vragen over de digitale ondersteuning? Neem dan contact op met uw contactpersoon binnen VanDijk.